Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Převod zvuku do MIDI formátu
Pleva, Pavel ; Frýza, Tomáš (oponent) ; Fedra, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá možnostmi převodu jednoduchého hudebního signálu do MIDI formátu. Obsahuje stručné uvedení do vybraných částí standardu MIDI, které jsou pro tuto problematiku důležité. Dále jsou probrány charakteristicé vlastnosti zvuku, jež je potřeba z hudebního signálu pro zápis do SMF zjistit nebo které jejich zjišťování jistým způsobem ovlivňují. Na konci práce je popsán algoritmus pro převod implementovaný v prostředí Matlab.
Multimediální podpora předmětu BSIS
Pasečný, Jan ; Šebesta, Vladimír (oponent) ; Sigmund, Milan (vedoucí práce)
Tato práce si dává za cíl vytvořit ucelenou podobu studijních materiálů, doplněných o názorné příklady, pro předmět Signály a soustavy. Úvodní část diplomové práce obsahuje charakteristiku vybraných skupin signálů: zvukové, sdělovací, obrazové a biologické. Další část je věnována signálům spojitým a AD&DA převodům a pro doplnění zadání nakonec také signálům diskrétním. Diplomová práce jako celek obsahuje základní teoretický popis probírané problematiky, který se snaží doplnit o zajímavé příklady, souvislosti, grafy a skripty napsané v programu Matlab pro názornou prezentaci probírané látky.
Převod not jednohlasé melodie ze zvukového signálu do protokolu MIDI
Krupička, Jan ; Rášo, Ondřej (oponent) ; Mačák, Jaromír (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je porovnat možnosti detekce frekvence základního tónu v jednohlasé melodii. V práci je uveden přehled detekčních metod vycházejících z metod pro detekci základního tónu řeči. Tyto metody využívají časové, spektrální a kepstrální oblasti. Jsou porovnávány z hlediska úspěšnosti detekce na různých testovacích signálech. Součástí práce je implementace těchto metod v programovacím prostředí Matlabu. V úvodu práce jsou popsány základní vlastnosti hudebního signálu. Uveden je přehled různých soustav ladění a popsána problematika určení výšky tónu z detekované frekvence. V další části se práce zabývá problematikou MIDI. Uvedena je stručná historie a základní popis MIDI protokolu. Větší část je věnována struktuře a způsobu zápisu do takzvaného standardního MIDI souboru (SMF) a způsobu převodu detekovaných frekvencí na čísla not dle MIDI protokolu. Posledním úkolem práce bylo vytvořit program v jazyce C. Jeho úkolem je analyzovat jednohlasou melodii ve formě zvukového signálu a přiřadit detekovaným tónů čísla not dle MIDI, které jsou následně zapsány do SMF. Pro tento program byla vybrána detekce základního tónu v časové oblasti, která vykazovala nejlepší výsledky v porovnání s ostatními. Pro urychlení výpočtu korelace byl použit algoritmus takzvané rychlé korelace. Program byl vytvořen ve formě MEX souboru, který je možno využít v programovacím prostředí MATLAB prostřednictvím jeho externího rozhraní pro jazyky C a Fortran. Byl také připojen také popis knihovny FFTW, použité pro výpočty Fourierovy transformace.
Analogový kytarový multiefekt
Zapletal, Ondřej ; Petržela, Jiří (oponent) ; Staněk, Miroslav (vedoucí práce)
Předložená práce se zabývá kytarovými efekty, sloužícími k úpravě zvuku generovaného elektrickou kytarou. Hlavním cílem práce je seznámit se s jednotlivými efekty, dále vytvořit návrhy typů efektů, kterými byly zvoleny: overdrive, noise gate a delay. Tyto vybrané komponenty tvoří výsledný analogový kytarový multiefekt, jehož návrhem a realizací se rovněž zabývá předložená práce. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky realizace celého zařízení. Přílohy obsahují detaily návrhu celého zařízení.
Analogový kytarový multiefekt
Zapletal, Ondřej ; Petržela, Jiří (oponent) ; Staněk, Miroslav (vedoucí práce)
Předložená práce se zabývá kytarovými efekty, sloužícími k úpravě zvuku generovaného elektrickou kytarou. Hlavním cílem práce je seznámit se s jednotlivými efekty, dále vytvořit návrhy typů efektů, kterými byly zvoleny: overdrive, noise gate a delay. Tyto vybrané komponenty tvoří výsledný analogový kytarový multiefekt, jehož návrhem a realizací se rovněž zabývá předložená práce. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky realizace celého zařízení. Přílohy obsahují detaily návrhu celého zařízení.
Převod zvuku do MIDI formátu
Pleva, Pavel ; Frýza, Tomáš (oponent) ; Fedra, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá možnostmi převodu jednoduchého hudebního signálu do MIDI formátu. Obsahuje stručné uvedení do vybraných částí standardu MIDI, které jsou pro tuto problematiku důležité. Dále jsou probrány charakteristicé vlastnosti zvuku, jež je potřeba z hudebního signálu pro zápis do SMF zjistit nebo které jejich zjišťování jistým způsobem ovlivňují. Na konci práce je popsán algoritmus pro převod implementovaný v prostředí Matlab.
Multimediální podpora předmětu BSIS
Pasečný, Jan ; Šebesta, Vladimír (oponent) ; Sigmund, Milan (vedoucí práce)
Tato práce si dává za cíl vytvořit ucelenou podobu studijních materiálů, doplněných o názorné příklady, pro předmět Signály a soustavy. Úvodní část diplomové práce obsahuje charakteristiku vybraných skupin signálů: zvukové, sdělovací, obrazové a biologické. Další část je věnována signálům spojitým a AD&DA převodům a pro doplnění zadání nakonec také signálům diskrétním. Diplomová práce jako celek obsahuje základní teoretický popis probírané problematiky, který se snaží doplnit o zajímavé příklady, souvislosti, grafy a skripty napsané v programu Matlab pro názornou prezentaci probírané látky.
Převod not jednohlasé melodie ze zvukového signálu do protokolu MIDI
Krupička, Jan ; Rášo, Ondřej (oponent) ; Mačák, Jaromír (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je porovnat možnosti detekce frekvence základního tónu v jednohlasé melodii. V práci je uveden přehled detekčních metod vycházejících z metod pro detekci základního tónu řeči. Tyto metody využívají časové, spektrální a kepstrální oblasti. Jsou porovnávány z hlediska úspěšnosti detekce na různých testovacích signálech. Součástí práce je implementace těchto metod v programovacím prostředí Matlabu. V úvodu práce jsou popsány základní vlastnosti hudebního signálu. Uveden je přehled různých soustav ladění a popsána problematika určení výšky tónu z detekované frekvence. V další části se práce zabývá problematikou MIDI. Uvedena je stručná historie a základní popis MIDI protokolu. Větší část je věnována struktuře a způsobu zápisu do takzvaného standardního MIDI souboru (SMF) a způsobu převodu detekovaných frekvencí na čísla not dle MIDI protokolu. Posledním úkolem práce bylo vytvořit program v jazyce C. Jeho úkolem je analyzovat jednohlasou melodii ve formě zvukového signálu a přiřadit detekovaným tónů čísla not dle MIDI, které jsou následně zapsány do SMF. Pro tento program byla vybrána detekce základního tónu v časové oblasti, která vykazovala nejlepší výsledky v porovnání s ostatními. Pro urychlení výpočtu korelace byl použit algoritmus takzvané rychlé korelace. Program byl vytvořen ve formě MEX souboru, který je možno využít v programovacím prostředí MATLAB prostřednictvím jeho externího rozhraní pro jazyky C a Fortran. Byl také připojen také popis knihovny FFTW, použité pro výpočty Fourierovy transformace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.